Brezilya usülü kalçalar..

Geçenlerde gitmiş olduğum amerika seyahatimde; evinde misafir olduğum arkadaşım “Brazil Butt Lift” CDsi çıktı duymamış olamazsın diyerek beni bir heyecana soktu. Derken efem tv karşısına geçip bu uygulamayı yapıyor hem de eğlendiriyor demesine meraklandım ve denemeye karar verdik.. İlk denememizde biraz gariplikler yaşasakta kahkahalar eşliğinde -yapılan hareketler cidden kasları çalıştırmakla kalmıyor bayaga da toparlıyor bacakları.. Ben çok az denemiş olsamda cd den yakın zamanda edindim ve başlamaya karar verdim.  Bu dvd yi ebay.com veya  amazon dan edinebilirsiniz. Eğitmen; Victoria Secret supermodeli  Alessandra Ambrosio nun da eğitmeni aynı zamanda,  Leonardo 100% garanti veriyor işe yaramaz ise 60 gün içinde iade edebilir paranızı geri alabilirsiniz. Denemeye değer hemen alınız sonuçlar harika olacak..

Bir Cevap Yazın

