Hoşgeldiniz!

Bu ilk yazım için çok heyecanlansam da;  Bugün öğrendiğim bir bilgiyi sizinle paylaşmadan geçemeyeceğim..

Özellikle karın bölgesi yağlarından şikayet eden bayanlar için ilaç gibi gelecektir. Hemen kağıdı kalemi hazırlayın ve sonrası markete koşun derim.. Ve karışımımız; yarım mango, 2 adet havuç ve çok az taze zencefil katı meyva sıkacağından geçirip 1 su bardağı 1 hafta içinde her gece yatmadan önce içiyoruz. Ben bayıldım ve başladım umarım sonucunda yüzüm güler.

Eğer başlarsanız yorumlarınızı bekliyorum..

Ilk yazımda benim can arkadaşlarımı çok sevdiğimi söylemeden geçemicem “LUV U”  my dolls!

3 responses to “Hoşgeldiniz!

  1. Bu guzel bilgiler icin tesekkurler, artik muttidolls hergun aksatmadan bakacagim sitelerden biri oldu supersin muttim basarilar =))

  2. tebrik ederimmmm cnmm:) basarılar hep takipteyimm;)

  3. Mükemmel paylaşımlar yapacağından hiç kuşkum yok Sevgili Mehtap.
    Zevkle ve merakla takipte olacağım.
    Sevgiler…

Leave a comment